Děkujeme za pochopení.
L56e61o48n26t32ý74n21a 21C29h74v89á20t75a92l47o42v61á
Železniční dopravu by měli financovat platící zákazníci a pokud jich je tolik a je tak obrovský zájem, pak to jistě nebude problém. A kraje nejlépe zrušit.
Z48b96y17š85e39k 19Š90v19e14c
Železnice je třeba omezit a v konečném důsledku zrušit!!!
Železniční doprava je drahá a železniční přejezdy jsou nebezpečné.
Po kolejích nejezdí ani jedno auto.
Výrobci automobilů osobních i nákladních tratí na zisku.
Montovny automobilů v ČR i jinde ve světě nemají odbyt na své plechovky.
Proto volám autům zdar, vlakům zmar!!!
F85r27a46n77t80i90š83e23k 60K76š51í50r
Financovat jakoukoliv službu by měli dobrovolně platící zákazníci. Rozhodně ne stát!
P75e87t40r 61L59i31š81k67a
Trať 064 Mšeno - Mladá Boleslav - Lomnice n.Pop. =76 km:
Nejhůře na tom byla a je trať 064, která po celé století vedla z Ml. Boleslavi do Staré Paky = pouhých 60 km. Přesto po zřízení 14 krajů se ocitla ve třech krajích, z toho v jednom z nich 2x (tj. vyjela z HK kraje do LB kraje a vrátila se do HK kraje). Je zřejmé, že naši předkové stavěli tratě logicky, dle terénu, spádovosti cestujících a především nákladu. Takže HRANICE KRAJŮ byly v oblasti St. Paky stanoveny "blbě". V celém státě bylo donedávna pět tratí, které "vyjedou" z nějakého kraje do jiného, aby se do prvního z nich vrátily:
- Přímá trať Brno - Přerov: žst. Chropyně leží v "chropyňském výběžku" Zlínského kraje do OL kraje.
- trať 230 se kroutí za Golčovým Jeníkovem z Polabské nížiny na Vysočinu.
- VŠECHNY TŘI TRATĚ vedoucí přes/do Starou Paku: 030, 040 a 064.
Před několika lety tvůrci JŘ 1 z 5 případů "odstranili" tak, že trať 076 spojující logicky 2 okresní města StČ kraje MB - Mělník rozdělili na dvě a jednu část ze Mšena připojili k trati 064. O pár let později od ní oddělili úsek Lomnice - St.Paka = POUHÝCH 9 km - naštěstí aspoň číslo určili šikovně: 046 (přesmyčka k 064). Takže trať 064 již neleží v jednom HK kraji 2x, ale stále je ve 3 krajích.
9 km-trať 046 je ve dvou krajích. Podle toho doprava na obou vypadá.
Po šest měsíců v roce (listopad až duben vč.) nejede mezi Mladějoví v Čechách a Lomnicí n. Pop. v sobotu a v neděli ani jeden vlak, ač by ve žst. Libuň byly přípoje směr Jičín-HK a Turnov. Nejede ani vlak z Lomnice n.Pop. do Libuně v neděli, kde je hned pohodlný přestup na rychlík do Prahy. Ten jezdíval po asi 70 let z Prahy přes Jičín a Libuň bez přestupu do Lomnice n.Pop. a St. Paky a zpět. Až ho ČD nelogicky z Libuně nasměrovaly do Turnova, kam je z Prahy spojení přes MB kratší a tedy i levnější a rychlejší. Naopak z Lomnice do Prahy to je přes St. Paku a Chlumec n.Cidl. o 32 (TŘICET DVA!!) km delší, dražší a trvá to déle se 2 přestupy místo jednoho (kdysi žádného...).
P56e59t69r 86L53i63š16k53a
Je smutnou pravdou, že ve veřejné dopravě mezi kraji vznikají méně propustné hranice, než mezi ČR a zahraničím. Např.:
z Chebu lze jet denně do Německa po třech různých tratích (směr Marktredwitz, Hof a Plauen). Kdežto mezi jihočeským krajem a Vysočinou na hlavní elektrif. trati ČB - Jihlava jedou rychlíky objednávané státem, ale ani jediný osobní vlak (úsek Počátky - H. Cerekev).
V ČR není ani jedna trať dle číslování JŘ osobní dopravy, která by ležela ve 4 a více krajích. Bohužel i dvě regionální tratě leží ve třech krajích=regionech:
161 Rakovník - Bečov n.Teplou = 88 tarifních km a
064 Mšeno - Mladá Boleslav - Lomnice n.Pop. =76 km.
P89e26t51r 57L16i27š88k93a
Výborný článek. Oceňuji kompletní seznam tratí na Slovensku se zastavenou dopravou. Železniční doprava je nejekologičtější ze všech hromadných doprav a spolu s leteckou též nejbezpečnější (samozřejmě na osobokilometry), (a veřejná hromadná je mnóóhem ekologičtější a bezpečnější než motorová individuální).
Je skvělé, že Ústecký kraj obnovuje dopravu na tratích, kde byla za předchozích vedení kraje zastavena (Most - Lovosice aj.).
Je skvělé, že na mnoha dalších provozuje turistickou dopravu cca od dubna do října o víkendech a svátcích. A to za integrovaný tarif DÚK, nikoliv za zvláštní (přelož = vyyysokýýý) tarif, jako je tomu jinde v ČR i v zahra...
M74i50c92h98a35l 62K41a70n89d21a
Ty vaše spoje by si hlavně měly umět na sebe vydělat. Dost mi vadí, když celá země musí ze svých daní platit dopravu tomu, kdo má to štěstí, že má v dosahu nějaké koleje.
T72o19m75á34š 79T87a18t51í57č35e56k
Na kolik přijde všechny lidi to vaše točení volantem a vožení hýždí, to nespočítáš.
Žebříčky
- Markéta Šichtařová
Čelíme statistickému zkreslení
- Filip Vracovský
Vykouřená režisérka....
- Jiří Turner
Hloupí Švédové vstupují do NATO a prozíraví Slováci možná opráší Varšavskou smlouvu
- Josef Nožička
Kdo všechno je vlastně podle ministra Lipavského "bezpečnostním rizikem"?
- Eduard Gajdoš
Co doopravdy řekl Bill Clinton v Praze a co slyšeli Češi. Má cenu jednat s Rusy?
- Jiří Turner
Tomáš Klus, Tomáš Halík a jiní „pomatenci“
- Bohumír Šimek
Akce překabátěných komunistů
- Irena Houdková
Šéf začal kolegyni zvát na samostatné porady. Nebo to nebyly porady?
- Tomáš Vodvářka
Platby u lékaře jako never ending story
- Milan Smutný
Za e-autem v Německu zůstávají emise CO2 emise dvakrát vyšší než ze spalovacích motorů
- Josef Nožička
Kdo všechno je vlastně podle ministra Lipavského "bezpečnostním rizikem"?
- Petr Hannig
Poslední papež se jim náhle nehodí.
- Markéta Šichtařová
Čelíme statistickému zkreslení
- Jiří Turner
Hloupí Švédové vstupují do NATO a prozíraví Slováci možná opráší Varšavskou smlouvu
- Jan Ziegler
Co se divíte Češi, Hitler Vás neokupoval, pouze prosazoval svoje zájmy
- Milan Smutný
Za e-autem v Německu zůstávají emise CO2 emise dvakrát vyšší než ze spalovacích motorů
- Ivan Chválny
Český Absurdistán aneb Babišova posedlost komprem
- Jiří Jurčák
Výbuch demokratické sopky a výron té správné demokratické demokracie
- Tomáš Vodvářka
Platby u lékaře jako never ending story
- Tomáš Flaška
My, nebozí manipulovaní Češi, jsme se nějak vymkli kontrole